Thursday, February 25, 2010

SerabutNye Aku Di KaLa Ini..

Hola..lame aku tak jengah maupun bicarakan ape yg aku suka nak bicarakan.. Lately aku akui,sangat penat dan lajunyer mase tu berlalu..Bukan aku lari, lompat ke sana ke mari, penat bila otak, akal fikiran aku penuh dengan kecamuk,keliru,buntu dan haru biru dlm pala hotak aku ni..Tak tahu aku knaper, cuma lately ni, seakan semua cerite-ceritu yg bergelumang di sekeliling buat aku sgt2 serabut!!!! Semualah, luar dalam, rumah dan tmpt kerja..tak tahu aku ape silap dan salahnyer.. Baik kah aku?..Sempurnakah aku?..Sibukah aku?..Bangangkah aku?..Jujurkah aku?..semua ni bermain-main dlm hati dan perasaan aku..entah dan entah.                          Ape yg aku nak dan petanda yg melanda aku ni?..

Penghujung bulan Februari 2010 ni suppose to be sweet moment and a great move towards my career.On track towards being as what i wanted and alwizz dreamz of seiring dgn masa dan keadaan di kala ini..tapi it seems that I can't feel it that much..It's like my passionate towards it seems lost..Arrghh..what am I missing here..To a couple of frens, I did share this.. Tapi..guys for god sake, pls advise me..."Lost In transition" ker?.Banyak sebenranyer nak aku share, tp to put it in here, mmglah hilang akal..byk kot..cuma satu aku tertarik ialah, lately blog di office seems caught some attraction by some fellow frenz..huhuhuh..PANAZ ker?..tak kot...cuma bg aku positive to xpress sumthing that we felt..Cuma aku harap jgn amik hati sgt psl any entry maupun comments pedas..biase la, kita semua biase je..Lebih atau kurang itu, urusan yg Maha Esa..

Ok la, stop kot Februari ni, more and more unexpected stuff to come incoming month ni.hehehe..Apekah? tgg lah..aku harap ada sinar utk aku hilangkan keserabutan ni..Feel Like I AM LOST rite now..Aku end up dgn ucapan Salam Maulidur Rasul...

Wassalam...

4 comments:

ajiesam said...

lost in transition..its a good entry..bermonolog dan menceritakan konflik diri bagaikan satu kepasrahan...ianya macam kita bangun pada satu malam dan kita rasakan dunia ini kosong..kita tak tahu hala tuju kita..wa-ima-pun, get a grip and make life interesting..cari kawan-kawan yang positif dan duduk bersama mereka atau buat sesuatu (hobi) yg mendatangkan manfaat..tiba waktu "mengadap" panjangkan sikit doa dari biasa..aku nasib baik ada fatihah, fatin n fahrain..melihat keletah mereka sudah cukup buat aku rasa bertuah..

Anonymous said...

rasanya skrg ko dah sampai masa cari pasangan...

ejai said...

Akufiqir..
yup u r rite..tu yg selalu dinasihatkan pd org,make ur life interesting,biase dah p cari bola utk disepak dah ni..plg penting, doa tu kan, kena panjangkan sktit..True enuff whatI felt currently mmg luar biase, coz it seems come together,test my emotion and decision making..

ejai said...

Mr/Ms Anon;

Opps, the hunt actually started since I'm back to KL and working under EMKAY.Highlite was November 2008..(ever heard this pepatah?) "Behind Every succsesfull Man, there is alwizz a Woman"..huh, I pray and hope that rite woman will come..Amin.

Thanx...

Post a Comment