Saturday, February 6, 2010

I am Demn Tired!!

Right now, this moment, seriuosly I am so demn tired. The effect of my current work really effected my emotion and heppiness.Dont know where to start.. It seem I am "tenggelam punca"...sekejap..Huhuhu.. most effect is yesterday, for the 1st time, nak tgk wayang an hour after baru masuk.. Bravo la ko ejai.. setengah jam je la ko layan citer lakonan The Rock tu..Sebab dah janji nyer pasal,(sory dude) aku tunaikan gak tengok movie tu..Kenaper lambat?..keje..keje..keje.. Bosan dah aku kdg mikirkan..bukan ape, aku suka keje, tp bila aku dah plan then it interrupted my plan, sedangkan boleh diescapekan untuk buat arini.. Tengok ape jadi pada aku arini, end up, alone rite know completing that work..huh, abis la plan aku dah utuk arini.. hmm..need a break to happy myself..huhuhu..apekah itu?.. this few days, since last week nothing interesting ever happen to my life..byk sgt la citer pasal ko ni ejai. ye..ye.. aku cuba untuk citer sumting else, but rite now  my mood is just to express what i am feeling rite now.. stop rite know and to think what intersting to write and to share to others. serabut sat pala hotak aku ni... 

Ciao..

1 comments:

ajiesam said...

tu la, lain kali ajak la wa pg TGV tu ke..GSC tu ke..alam tak gi dgn lu bro..heeh

Post a Comment