Monday, February 8, 2010

A Little Spot Lite?..

Hahaha..what a day today... Suppose Monday is a moody day or shall we called a A Monday Blues.. But today?...Guest what...Like a Superstar lak aku arini, di tegur sana sini.. Dek kerana gambar aku tersebar dalam sebuah majalah yang boleh aku katakan bacaan di baca oleh golongan-golongan Elite je..x la aku nak katakan yang aku ni Elite, tapi dek kerana gambar ni, almost the whole office, 4 tingkat kat Menara MK ni, bergetar..Bukan aku aje sebenarnyer, tapi ada lagi la gambar-gambar few people of my colleagues dan juga my Chairman as well.. Tapi it seems mine is like being a spotlight.. OMG, ape sebabnyer ni?..Jom aku citer rentetan mula..
Pagi2 dah kebiasaan bagi aku masuk ofis, on PC, dan mula lah check email emkay aku..hmm.. ada la masuk satu, mention about Tatler..Seriously aku x amik pot pun, so tak lah bukak..Then aku naik satu tingkat atas, nak jumpa my Sr GM, end up at one of my colleague so called Kak An.."Eh Zal, ko mari sini, ko tgk ni.. Aku tanyer : Amender nyer?..byk keje ni..Tapi aku pergi jugak la..Dia tunjuk kan aku one page in PDF format,..Eh,,eh,,aku ckp, apesal ada gambar aku ni dgn "dia" ni?..Ni gambar mender?.. Ann ckp, Tatler..dia pun blur, aku 50% blur..maleh nak amik pot, aku turun kat tmpt aku..Then buzz!!!dlm google chat aku, Si Shazi, satu dalam tiga PA Tan Sri, mesej aku " I like ur status; then menambah lagi, U r the Star In Today's Tatler?.. Hah?..Star, what star...few moment then baru aku realize my photos and "her" was selected to be put in one of the pages highlight of event.. It was the time, our Menara Mustapha Kamal, was officiated by Tun Mahathir during last year, 16th Oct 2009.. Aku gelak je la kan, bila pk and tgk balik gambar tu..Hensem gak aku ni..hahahah..Perasan la ko Ejai..Tapi to tell the truth, it really put me in the spotlight of everybody, especially the daughter;s of Tan Sri.."Sedutan daripada teguran" Wah engko rizal, glamour la, besar gambar ko kan daripada Tan Sri kan..Eh..eh.. mana lah aku tau, dah diaorang yang pilih nak letak kan..kan..

Curious untuk aku tahu, aku terkam lah ke Corporate Comm, tanyer kak Eza what is actually happening?..Dia cakap akak ada antar banyak..banyak..banyak gambar, untuk event opening tu di abadikan dalam majalah "Malaysian Tatler"..tapi ur photo with "her" antara yg caught of attention by the Photographer and might be the editor of that magazines too lah kan.. Then aku senyum lah..wah..wah..hehehehe..Ade komersial gak la aku ni..Ceit..Poorah..mgkn sbb gmbr aku dgn si "Dia" kot.. Tapi Kak Eza ckp, pilihan diaorng adalah gambar di mana, individu tu posing sambil tgk pada kamera, even Tan Sri sekalipun gambar bersama Tun tak memandang kamera..huhuhu...Sorry Tan Sri, my pict is bigger that u la kali ni..hahhaa..x per kan, sekali sekala je pun..

So inilah, dalam kesibukan aku attend discusion with various people harini, semuapun sabitkan isu2 (except one la)..tapi perkara macam ni, bisa wat my Monday kali ni, sempoi...kewl lah..Sampai aku berpk-pk nak g cari majalah "Malaysian Tatler" keluaran Februari 2010 ni waktu lunch  tadi..tapi ada yg nak amik kesempatan pulak, pakat nak order suh aku beli sekali..tapi tak sempat pun, tunggulah esok je lah aku g cari yer..Tapi to the readers, u might wonder cam maner rupanye and who is that si "Dia" yg disebelah aku dlm gambar tu...Tgklah sedutan gambar dlm majalah, thru email yg aku trime..Jom tengok..hahaha...jadila kan, "A Little Spot Lite..untuk aku kali ni..ape pun sekalung trima kasih, niat korang nak cuba kenakan aku..Alih-alih jadi bahan untuk hampir seisi office yg tahu pasal hal ni..Well, ape salah nyer kan....hahaha..Thanx "Malaysian Tatler"... Sudah pasti aku akan membelinyer esok...PASTI!!!!!!!
 
Aku tak pasti, inikah keluaran Februari 2010..Pastinyer aku akn dapatkan..
  
So ini lah ape yg aku maksudkan "SpotLite"itu dan "Dia" itulah..hahaha..Hope this will not be in "Terjah"
 

1 comments:

ajiesam said...

ececece...apaapapun...beli kan wa skali makalah tu eh...hikhik

Post a Comment