Friday, February 26, 2010

Job WeLL DoNe!!!.....


Finally, ape yg disibuk-sibukkan, rahsia yang disimpan, Amanah yang perlu dijaga, kerja yang memerlukan sedikit penelitian, terjawab sudah hari ni.. Hari ini, aku kira hampir keseluruahn warga tempat kerja aku, pasti pulang dengan sedikit semangat serta kuntuman senyuman kelegaan.. Aku harap-harap begitulah.. Tak terkecuali diriku ini.. Ape pun ini satu anjakan untuk aku serta semua untuk lebih bersungguh-sungguh dan berusaha untuk teruskan kerja kerna ini juga bagi aku satu ibadah.. Tak mahu aku rungkaikan serba lengkap, sebaliknya bersyukur dengan apa yang dah diberikan. Inilah rezeki namanya.. Bersyukur dan terus bersyukur. Mulai minggu depan, bermulah satu era yang aku fikir baru bagi aku dengan keadaan aku sekarang ini, Ape yang aku terima dan diberikan pada aku adalah satu tanggungjawab dan amanah yang untuk aku teruskan dan kemasukan bos baru Isnin ini, diharap dapat membentuk "New Team" yang lebih sistematik dalam pelaksanaan tugas-tugas di Office yang aku kira Gah..

Ok, moh kiter cari sesuatu, utuk AKU,utk "ORANG" yang bagi aku telah memberi 'effect' buat semangat dan harapan sepanjang aku bekerja di KL kembali di pertengahan 2008 dan di bawah naungan Kumpulan EMKAY khasnyer...Time to Chill..

Cheerrio....


1 comments:

ajiesam said...

tQ ats usaha..dn TQ to the chairman ats keprihatinannya, wpun aku xdpt mcm org lain..janji aku ada kerja dan ada tmpt nak serlahkan bakat aku..tq ejai

Post a Comment