Saturday, February 13, 2010

Happy Holidays...ke mana kiter?...

 Selamat kite semua bercuti & Gong Xi Fa Chai
Selamat Bercuti pada seluruh rakyat Malaysia dan Happy Chinese New Year pada yg menyambutnyer lah..For the 1st time, semenjak aku mula berhijrah ke sebelah selatan mencari rezeki ni, for almost 8 years, jika di ambil kira tahun ni, aku tak drive balik ke utara.. huhuhu.. tak la lagi aku menempuh kesesakan, yg kadangkala menyesakkan pala otak aku dek kesangkutan dlm 'traffic jem". Kali ni family aku akan datang kemungkinan Ahad malam la sampai kajang.. Yup kali ni, tiga orang anaknyer, satu cucu dan bakal dpt datu lagi menanti je la kat Lembah Klang ni. ape agenda?..Lumm diputuskan lagi. Miss aku nak pegi menjengah sepupu perempuan aku sebelah mak, yg akan bertunang esok..All the best je la aku dpt lontarkan,yg penting hari pernikahan itu  nanti sebenarnyer..

Ape plan aku ni?..ntah,smlm hentam lenjan main futsal, kul 3.30 pagi baru reti nak balik umah..Sedar2 pagi tadi, blur jap..Hahaha..blur sebab tak tau nak wat aper..Real plan, bwk akak n adik aku pegi ke Ikea, tapi rupanye abg ipar aku tak dpt nak hantor sampai ke sini..Ish, ape daa, sian anak buah aku..Tp takper, layan jap music kat Astro, teringat nak call seseorang..Tuut..tuut..tuut..tuut.. yeah got it,..Kabare?..Sihat katenyer..di mana seh?..Jogging katenyer...wargh!!!!!!!!!!terkejut la aku seh,..sbb katernyer lately ni byk tido seh..aku lak yg berfikir, kan ke aku patutnye tahun 2010 ni, tahun aku utk wat xtvt tu,ish2.Remindkan aku terus utk bersenam ni lah..yeye..aku baru ingat, Pusat fitness 'Chi" kat menara office tu akn dibuka.. Marketing nyer Amoi Nicole namanyer beria nak jumpa aku..Rabu la aku set kan appointment..Tgk ape diskaun lu boleh kasi wa punyer staff... hhahha...yeah, lps ni aku pun berpeluh kay...Yeay..hehehe...

Not much xtvt dibuat, cuma pergi jugakla kat Ikea, beli brg mak aku pesan..Balik, pekena Coke, end up tulih blog ni la.dah jadi mcm my new hobby la pulak..hohoho okay,comment dulu my previous entry, yg comment nyer mcm dah ape dah..hahaha..tapi aku suka interchange of that kind of comments.. itu menunjukkan setiap diri manusia itu ada idea dan pendapatnyer. Aku appreciate dan senang sekali.. tambah aku happy dah bertambah lagi seorang follower utk Blog aku ni.. Mungkin ada yg membacenyer tp tidak menjadi followernyer, tetap jugak aku hargai..Sehingga saat skrg aku masih lagi mencari idea2 untuk memblog ni.. Few tips mmg aku nak kongsikan kat dlm ni..Limited time and access pada aku utk berinternet di rumah, jadi skit kekangan utk aku skrg ni..takper, as long as aku leh gak menukilankan penulisan aku ni..aku okay jer..hhehehe..So, hope this 4 days holiday guna kan sepenuhnya..Aku byk keje sbnrnye...yet to finish it.. February shall be penutup yg gemilang utk kali ni.. Kenaper?..tunggu je la after 4 days holidays ni.. Yang bertravel balik kg ke, bercuti ke, hati2 dlm memandu, dan naik bus tu..Sampaikan salam pada org2 yg aku kenal.. Tak kira di Utara, Selatan, Timur dan Barat . Hargai cuti2 korang semua kay!!!!

2 comments:

Anonymous said...

weehhuuu!!

ade orang jeles kite jogging...~ llallalalallililiililili~

=D

ejai said...

Ms.Anon

Mmg sy sgt jellesss..MAC bulan yg sgt sesuei utk back to bersenam..~llallalalallililil~

Post a Comment