Monday, February 1, 2010

Low...Below Par..

Holala.. Tajuk je mcm main golf jer, "Below Par"..huhuhu..yet it is not about playing golf or my intention to start playing golf.. Low ..Below Par ni is refering on what I felt today.. My mood arini so,so suck.maybe it b'coz of monday's Blues kot.. but for sure it's not about Man u or Arsenal game pagi tadi nor the easy win by the Swiss:Roger Federer against the Brits: Andy Murray..Tapi munking the effect of tido aku yg tak Lena.la ni..It effect my concentration at work, seriously.. Bosan aku arini kat office, isu2 bodoh yg naik, which aku x nak nak buat utuk arini..nak check email pun malas2..So terrible my mood in office.. letih la kalo ari-ari mcm ni lepas ni. Ari ni lak, my beloved HRA boss, Pn Zainon officially will no longer in charge in my dept.. She will fully control and concentrate on Yayasan EMKAY..good for her actually coz less stress and not to involve wlll all tis sumtimes non-sense matters.. Boss,

All the best to you and to me to take control of HRA lepas ni.. even a new boss is coming soon, but yet till now, dun know when is He or She is coming.. huhhhh.. dah2..mls aku nak ckp semua ni..tapi ni la dia yg jadi.. one thing yg aku suka is, bila kat office aku ingat semua ni..tp kat umah lantak la, aku tak ingat dah..kat umah aku tgh kemaruk giler dgn gadget elektronics yg latest from "Apple"..hahaha..tunggu la akan aku keluarkan satu isu kkas utuk ini.. Siap pi wat survey tu kat One Utama semalam..hahaha...ada rezeki ada la, tapi kena tgg after Raye Cina kot.. mana tau, kot2 durian runtuh time tu.. moh..moh..doa..doa..kay.. 

As to re-cap, Al-Fatihah buat colleague sekerja aku, En.Nasir Hamzah yg merangkap Presiden Kelab Sukan dan Kebajikan MK Land yang kehilangan bapa tercinta hari Khamis yg lepas..Semoga Allah s.w.t mencucuri rahmat ke atas nyer.. Amin.. 2 hari tersebut, almost aku kena drop everything yg berkaitan di office.. bukan apa, sebab mase byk dihabiskan di luar office..

Yang menarik, pengalaman meredah Daerah yang bernama Cheras, benar2 mencabar tahap pengetahuan aku di lembah klang ni. Asal nak cari, Taman Bukit Permata.. Berkelip-kelip la mata ni mencari nyer.. hohoho.Demi kepentingan bersama untuk memudahkan budak-budak kerja yg lain..berjaya lah.. Yeah, tahap "Power" aku pada jalan2 di lembah Klang ni dah semakin bertambah..

Cry baby! cry!..yup segulung tahniah untuk X-School Mate aku "Azrin bt Osman'" > (sedutan sms)....
"Dah selamat kahirkan baby boy dgn berat 3.03kg pada 27 jan jam 4pm via csec di Pantai Med Centre.saya ok tp baby masih di NICU sbb ada air skit dlm paru2-azrin."
Di saat aku menulih blog ni, baby tu dah pun ok, and mak nyer pun dah kuar. aku j yg tak sempat nak menjengah nyer hari Sabtu lepas..dok gak mencari2 dgn saper la aku nak pegi tengok, sbb mai sorang ape lak kate hubby nyer, wpun aku amat kenal si suaminyer itu.. ape pun, aku g ke rumah ko je la Azrin yer..sempat la baby boy ko tu besor skit.. Syok la ko, dah sepasang skrg.. Aku tumpang happy lah..hehehe..

So, stop la kat sini, lepaskan gian aku nak menulih.. Terubat rase boring yg teramat aku kat office arini.. almost tak wat ape2, asyik dok hilang je daripada tmpt aku.. mana2 la aku pergi..Yang best lunch awal dekat restoran minang dekat Sg Pencala. Melayan member baik aku dan anak isterinyer yang datang mengshopping kan diri di The Curve..Syiok la kome KL cuti ari ni kan..(Cuti Hari Wilayah).. Yai, time untuk aku balik awai arini , seawal pukul 6.00.. no mood at all to stay but to have a gud rest kat umah..

Ciao..(Kembalikan semangat ku..)...plzzzz..

4 comments:

ajiesam said...

first and foremost interesting to share this kind of thots bro...coz am part of the story ehehe.."gue perasan.." Ops...CHup!! Bukan Taman Bukit Permata tapi taman bukit teratai, Cheras baru...anyway bro, wa tak datang smlm coz nak bagik lu chance tu muhasabbah diri hikhikh...wa baru lps tgk makcik wa (sblh Cma) kena Breast Cancer...Hubby baru jer meninggal, skrg dia pulak kena sakit tu...anak plak sorang jek...aku kesian nengok anak dia..itu jek..ok bro..am back...back to rumble hehehe...

ejai said...

slamber ayam je main EL mcm tu je.. jgn lupa isi borang.. nanti naik isu, wa jugak kena settle kan. cukup2 la pening yg melanada skrg ni..sampai nama taman pun lupa..hmm..SIMPATI pada mak cik kak sheema tu..

p/s: rumble mendenyer, CHAOS dah skrg ni..

Azrin said...

Wahhh dah ada blog :)

yela..ko dtg umah je la nanti..tunggu lps aku habis pantang baru dtg :D

ejai said...

Azrin

wei, x sangka aku bace gak blog aku..hahaha..jadilah aku nyer follower..hehehe..kay, aku dtg lps ko hbs pantang..

Post a Comment