Monday, April 19, 2010

WhAt a MoRnInG....huhuhu.....


Eip..Eip.hahaahha..mula bicara dah gelak.tu la aku pagi ni..ape daa..seawal 6 pagi terjaga..Kebiasaan lepas solat, aku lelap balik..tp arini, mmg aku cargas terus g MMK..bukan masuk opis, tp g tmpt sebelah opis. CHI nama tmpt tu. apekah itu?..itulah Fitness Centre terbaru kat PJ ni..rate baik, so aku register la kan, dlm usaha nak fit and nak buang ape spare kat badan ni..hahaha..2 minggu aku tak pegi, buta je bayar kan..so pg2 ni moh ler aku ke situ.. ni pun part of persiapan aku gak menjelang 24 Mei ni..hahahha...apsal ni kena fit2 ni..hmm...ti la aku citer lps2 ni..till the process complete then aku kasi tau lah...so my light workout went well even cuma 30 minit..jadilakan, ptg ni lagi mau layan Ping pong lak..hehehe... 

Hmmm pagi aku arini gak wat jadi modal tuk aku buh dlm blog ni..lame benor kan aku tak memblog kan..itu lah soalan "mu" miss REDS dlm chat room smlm..hehehe..yeah, ari ni I wanted to rite my blog again.. one thing, utk mu miss REDS, Liverfool menang eh pg td, 3-0...kalahkan West Ham...huhuhu..ape pun, kome tak  la nak mng league tahun ni..jadi la korang pulun aje la Europa Cup je..hahaha...dah..dah..ni bola la pulak kan. mmg aku akui idup aku tatkala ni, byk hsb kan kat opis dgn keje2 yg melambak.. tp ape pun, kesihatan tu plg penting kena jaga and control.."Dont stresss".....tu la yg plg penting.. k, ar. arini aku agak energetic and waja skit..so nak complete kan HR project aku ni, sok lak nak meeting nak tau progress..aku wat je, tp jauh dlm hati aku, x yah benornyer nak rush2..tak yah nak mengikot org ni...tp apakan daya lum masenye aku punya upaya nak allowed this not to be done.. K, separanye, aku dah kembali.. will try to cari gak mase utk aku lepaskan dlm Blog ni.. My FB..hmmm..berkubur jap..but not for me to diactivatekan..hehehe...I will..I will...

Cha...Cha..Chiow..........

3 comments:

Anonymous said...

hahahhahah ade ape dgn 24 may??? xkan kurus kot...dgn potensi anda dan nuren yg berlumba2 makan seakan2 masuk dlm pertandingan makan tuu!! huhuhuhu...awak bet ngan saya nk lost 20kg....hehehhe (mak aiii byk tuuu der...)

beeRamza said...

ade ape 24 may ni? waahhh misteriii!!!!

ajiesam said...

jeles wa bro lu sempat gi Chi..hehe..wa tgk jer ler...kena panas jer cair...

Post a Comment