Friday, April 9, 2010

HIBERNASI



Salam..title pun hibernasi.. tu la, dah lame rase tak memblog..mmg pun. sejak cecah 3 Series langsung la.. It happen so sudden.. mcm2 aku lalui sejak dah 3 series.. sampai aku langsung la xde mase nak curah kan mase kat blog aku ni.. lately baru aku jenguk balik, dek sbb aku 'ber chat: dgn org tu,. Katenyer nak blog kan diri selalu, sbb dah diactivatekan FB nyer..hmm.. idea yg bernas..hehehe..tp kan..dah activate balik la FB nyer ..hmm... last2..aku yg dah lame x mengFB kan diri..takpe2..mmg aku akui, sgt3 busy..tak hbs2 keje..keje..

sepanjang kesibukan aku skrg ni, ada sinar yg wat aku rase syukur sesangat.. hmm..belum aku nak confirmkan, tp pada aku, insya allah aku akan berjaya lah.. so dlm kekalutan, kesibukan dgn keje2 aku dimana ada special project utk aku laksanakan..time line 31 mei 2010..huuh..kira2, aku kena siap before 21 mei.sbb kan,..hmm..kalo jadik la peristiwa gembira ini.. apekah ia?..tgg lah..akn aku umumkan nanti..

Ape pun , gembira utk diri aku, sbb dah mula nak menulis kembali dlm blog.. ape isi, ape intipati?..hmm..tulih je la kan..at least sumthing yg aku leh nak sampaikan.. kdg2 betui la, dlm kita dok pressure2 pening2 pk mcm2. amik skit mase, taip je la..kan... at least sumthing.. citer la ape pun nak citer..jgn wat citer2 bodo dah la..k, aku nak stop...nak cari sumthing nak xcite idup aku ni.. nak main ping pong kat tingkat 3 tu..dpt lak call suh masuk discussion jap..oit,,kul braper dah nii!!!!!!!!argh.. ni la aku ckp, mase2 aku tak tetap skrg kat meja aku di ofis.. asyik nak mengadap je.. end up, keje pun tangguh.. tolong..tolong.. aku perlukan. Assistant..meh di luar, recomend kan aku sesaper k..

ciao..bye...

1 comments:

ajiesam said...

Lu mmg fit bro...hehe..fit mcm wa...

Post a Comment