Saturday, January 23, 2010

YEAHHHH!!!!!!!!.....(^_^)


Oh Yeah!!!!!!!Yup, itu lah yg aku dapat ungkapkan sekarang nih.. Ari ni Sabtu yang sepatutnyer Half Day je kerja, dah "Drag"kan aku untuk terus kat office sampai kul 5 ptg.. Adei, x pelah, hari ni time aku lah, tunggu je la org habis wat training kat "Gold Hall" tu..

Apepun aku nak higglite, after almost a week status aku di "Google Chat" yg dok asyik "Super Busy"..dah bakal berakhir.. Yang ckp aku Poyo tu, siap la KO lepas ni..Sepanjang minggu ni, aku mmg kena concentrate betul2 sebab benda yang aku wat ni, melibatkan kepentingan semua org kat company ni dan melibatkan future seseorang tu. Letih, memang cukup letih, sebab dah la kena concnetrate, tapi tmpt yg aku dok wat keje ni, mmg open dan agak menjadi tumpuan.. So aku byk amik masa spent wat keje secara khusus pun lepas kul 5.

Tapi xpelah, dah itu mmg keje aku kan, sok aku wat lah dgn tanggungjawab dan amanah.. So here we are, berjaya gak aku siapkan Report tu untuk di poskan ke Banding oleh org2 yg nak pegi saner, sbb Chairman aku ada di sana.. Kat sini aku nak ucap terima kasih pada bos besar no.2 aku, Kak Ita sebab TRUST aku and sporting untuk sama2 merealisasikan "exercise" ni.. And to her Assistant, Ezati yg menolong aku di saat2 akhir, dlm mengkompilekan semua paper2 ni.. Let us Pray that, everybody in this company shall get their reward.



Yeahh!!!..Inilah hasilnyer, "Super BusY"..Opps..Super P & C isi dalamnyer..

Serabut ke aku?...hahahaha.Mungkin lah...emosi jer terganggu, mgkn sebab penat kot..nak hilangkan penat ni, kena wat sumting la.. nak kuar, penghujung bulan ni, paham2 je la kan.. so aku decide nak g main FUTSAL la, kat Shah Alam.. frendly dgn budak2 Uitm.. mungkin ni dpt merealeasekan tension seminggu aku ni.. Moh Kiter...



Ni la rupa tmpt meja bekerja aku...Sepahkan?...huhuhu..ni baru Centrenyer..lum tgk kiri and kanan lagi..hahahaha
"Akak Cleaner" tolong mai kemas sat..Duhaii......Apakan Daya...







6 comments:

beeRamza said...

suke entri ni. lebih santai~ keep it up!

ejai said...

Bee,

tenkios (hatrick)..hahaha.. I'll keep it UP!!..Se santai yg bules..

ajiesam said...

tak suka entri ni sbb poyo ....hikhik

ajiesam said...

mp3 lu bestler..music dia...tiru bleh??

ejai said...

akufiqir

poyo ker?..name lu pun dlm tu kot, x suka, wa buang je nama dlm report tu.dah POYO kan..Jgn nangis tak berbunyik lak nanti..

MP3 dah buang, to slow bufferingnyer..

ajiesam said...

ejai...owhh..lu dah pandai ugut wa eh...lu takmo bubuh entri nama wa dlm report tu, nama dia lu menghalang rezeki wa tu...ini terang-terangan sabotaj nih...hihkhik...dh la g e-Curve tk ajak Wa ptg nih eh...sampai ati...

Ok MP3 lu tu mmg slow buffer dia...tiru arr wa punya...tapi cari la lagu lain...hikhikhik..poyo..

Post a Comment