Sunday, May 23, 2010

Time Has Arrived..Sweet Days..Amin

Salam.. yup saat ini dah tiba.. Beberapa jam je lagi aku dan sebilangan rakan2 ofis aku akn bertolak ke Arab Saudi, utk mengerjakan umrah. Madinah dan Mekah dua bandar yg kami semua akan pergi.. Bagi aku ini satu peluang dan rezeki yg plg dan cukup bermakna kiranyer utk tahun 2010 ni. Hadiah daripada pengerusi syarikat yg aku serta rakan2 yg akn pergi tak sangka2.. Ape pun terima kasih pada Tan Sri kerna peluang sebegini.. 24 May- 4 June.. 12 hari akan berada di sana..

Bagi aku satu cabaran jugak dlm persiapan untuk menunggu sehingga tarikh 24 Mei ni. Mane tak nyer, seminggu yg terakhir mcm2 aku kena prepare. Daripada pindah umah nyer, sampailah utk kena siapkan project HR company. Dan tika aku menulis blog ni, demam,selsema dan sakit tekak semua pun ada.. Adei, mmg aku akui tak cukp tido dan rehat sepanjang seminggu menjelang keberangkatan aku utk ke sane ni.. Aku berdoa agar segala urusan aku dan kumpulan aku ini akan dipermudahkan apabila tiba di sana.. Packing aku pun dah 90% selesai. Aku amik peluang x dpt nak tido sgt ni, dgn memblog kan diri dan utk updatekan status FB aku je yg dah lame benor aku tak tgk.. Ramai je la pulak yg dok comment dan mbr2 yg aku x smpt nak accept.. Sorry beb, bukan sengaja..tp mase aku sgt2 terhad utk FB.. huhuhu.. Ape pun, pada semua yg mengirim doa2, air zam zam..dan segala ape pun. insya allah akan aku doakan dan dptkan..

Aku pun aku nak mintak korang doakan aku sihat senantiasa di sana bagi aku mengerjakan umrah dan mendapat umrah yg mabrur.. Di kala ni pun internet umah akak aku ni pun x berapa nak ok sgt2. so aku stop dulu dan jumpa kalian semua pada 5 June k.. aku cuba yer.. Doakan korang semua yg terbaik dan doakan utk aku juga..ape2 sms, insya allah aku call balik drpd saner nanti. Wassalam

0 comments:

Post a Comment