Sunday, June 13, 2010

Yang Amat Mengagumkan....

Assalammualaikum..w.b.t

Lame nyer kan aku tak memblog..Al maklum kan, aku dan sebilangan staff comapny aku ditaja oleh Tuan Pengerusi pergi mengerjakan UMRAH..2 minggu lepas.. Suatu pengalaman yang sgt2 BEST dan mengagumkan bagi kitaorg.. huh, saper sangka tetibe dpt lak peluang mcm ni. Betul2 aku ucapkan terima kasih aku especially to my company chairman, YBhg Tan Sri coz bagi peluang yg mengagumkan ini pada aku dan office mates yg lain.. Saat aku menulis blog ni, baru aku rase aku dah recover drpd sindrom ape yg org dok travel selalu ckp "Jet Lag".. Penangan kepenatan baru aku rase bila dah jejak kaki balik kat Msia ni.. Demam, batuk, selsema semua pun ada.. Huuh..betul2 mencabar tu..hari yg aku rase konon2 nak keje utuk 4 hari rupanye hanye mampu aku untuk pergi 1 setengah hari je.huhuhu..selebihnya MC la.. jarang2 sekali aku nak MC ni, tp dek keletihan, faktor kesihatan dan mcm2 isu yg aku dgr kat office sejak menjak ni, wat aku nak concentrate la keje aku utk next week ni.. Boleh kan..hehehe.. 

Satu lagi demam yg melanda aku lak, ape lagi, Bola World Cup 2010 kat Africa Selatan.. Bermula la epsiod minggu putaran tidur yg tak menentu nanti.. Sehingga ke saat ni, aku tgh dok melayan game Germany vs Australia.. Best lak budak2 baru German ni main.. xpe2.. tunggu la team fav aku main esok kul 730 mlm waktu Msia ye. The Oranje gelaran diberi.. hahaha.. yeah, cukup la ye setakat ni, setelah almost 3 minggu gak aku tak menulis blog.. nak citer lebih2 mase kat Tanah Suci pun, Alhamdulillah aku nak ckp, sepanjang 12 hari kat saner..Kesimpulannya mmg kalo dpt peluang lagi, aku  nak pergi lagi, mane tau insyaallah dpt lak pergi dgn mak bapak aku kan.. Ok, move on to citer bola lak ek lepas ni.. Ciau...
Group Photo bersama Mutawif Ustz Abd Rahman Di Depan Kaabah sebaik habis kerjakan UMRAH


Hahaha..Aku dah botak setelah 30 tahun ni..huhuhu..Last Day di pesisir pantai Laut Merah di Masjid Terapung Jeddah..

0 comments:

Post a Comment