Tuesday, May 4, 2010

Cuti..Cuti..Cuti...Alhamdulillah

My day this week is cuti..cuti..cuti..ape pasal byk sgt ni.. biase la kan..aku ni jenis yg kalo nak cuti alang2 mmg la lame skit.. kasi puas hati kan. Biasa la, mcm2 agenda akan aku susun buat mengisi mase cuti aku ni.. Cuma kali ni, aku terpaksa la amik xtra cuti yg org biase gelar, EL "emergency leave"..dek sbb perkara yg x dpt nak dielakkan..Mintak maap boss, aku tak dpt nak hadir ke office esok (Rabu)..still di Penang..Siang Rabu br nak bertolak daa.. So aku tak akan berjaya lah utk menjayakan Worksyop "Job List" utk staff2..huhuhu..mampuih aku...Adei..

Ape pun, cuti "Hari Pekerja" aku tahun ni, mmg sakan aku utilizekan.. Buat membeli kelengkapan utk 24 Mei ni nanti.. Almost complete daripada segi brg keperluan, cuma ilmu itu aku kena tambahkan lagi.. Mereka2 yg aku nak jumpa such as Pak Sedare & Mak Sedare pun aku jumpa..bukan ape, kenduri anak Pak Ndak aku bakal aku miss...could not make it 29 Mei ni di Taiping..Ape pun, aku jumpa kalian si pengantin later2 la yer.

Not to forget, my lunch arini with "kenalan" yg aku lbh suka menggelarnyer "Miss REDS"..thanx dear wpun x dpt bersama2 dgn 2 teman BFF nyer.. After everything in the blog, we did hv our lunch sempoi sekali..hehehe.. {Akan gua ingat pesanan lu utk berdoa ttg "perkara itu nanti" Semua org pun meminta gua utk berdoa perkara yg "semacam" Ape pun gua nak ckp sama lu, gua akan doakan dibukakan pintu hati gua utk sesiapa baik diri lu sekalipun. Lu pun sama la gua nak doa,bukak pintu hati lu itu, mana tau pintu hati lu masih ada taman utk gua lawati dan menghuni selamanyer..hehehe...} Most important, u look sempoi but nmpk letih skit kot.. Besa la keje kan.. Tp ur idea tu nak wat bisness online on Batik, sounds kewl...anything buzz me k...Kita wat together2...to think oso others thing..Mane tau suksess. Bisa blh drive Mini Coope..one day zzzzooommm...yeehuuu...

Okelah..target cuti aku kali ni, almost excellent..Ade 2 hari je aku nak keje utk mgg ni.. Menuju ke weekend ni, mula nyer detik2 utk kita semua melayan sports.. Will Blues be able to be crown the BPL Champion after 4 years.. Bye..bye., Red Devils,hahaha.. dan most important, Semangat Malaysia Boleh utk Team Malaysia dlm Thomas & Uber Cup start from 9 Mei ni.. Moh kiter moh, g Bukit Jalil..Jgn lupa geng kita layan di stadium mahupun kat dpn TV... yeah....Chiow...

3 comments:

ajiesam said...

poyo la lu dgn cuti lu...ampeh..wa pun kena amik cuti gaks hehehe

ajiesam said...

i neva walk alone bro...Liverpool will be back next year bro...Chelshit tahun ni jek..pastu dia akan dropppppp...u listen to my theory kayyy..

ejai said...

akufiqir

Cuti best wo..hahaha..udah2 la, The REDS tu..dah tak kuat sbb no more Carlsberg jd sponsor..hahhahha...

Post a Comment