Thursday, July 15, 2010

Bangsar and UOA

Another entry yg aku nak nukil kan di sini.. Ape ni bangsar and UOA?..yup aku lepak minum dan mkn mlm ku di mapleir dkt UOA bangsar.. naper eh?..aku lepak kat situ pulak aritu..saje-saje amik feel kat area2 situ...hehehe..membangun seh area situ..lame aku tak ke sebelah situ.. kalo dulu rajin gak aku visit mbr aku kat dataran maybank bangsar tu..ini kali saje2 redah situ..

Yup, aku usha, aku teliti, aku amik feel...detik2 utk aku mungkin harungi slps ni.. bagi yg dah faham, tahu kenapa aku mcm ni,yg belum faham lambt laun tahu jugak lah..cuma aku lately mmg hilang fokus skit.. Bukan ape, sbb ku rase mgkn ramainye akn keciwa tp dlm maksud lain, harus akur dgn ini.. Yang aku cari yg terbaek..Byk aku lalui dan ada yg dah semacam dlm genggaman, tp kita ini manusia, yang cuma tahu merancang, Allah s.w.t yg menetukan..Ape pun, takde ape aku harus kesal tapi ini yg aku fikir terbaek dlm hidup aku.. Mlm ni agak tersentak aku rupanyer antara entry aku tentang "yg terbaek" ada lak komentar (anon) yg bahasakan dirinya akak, letakkan komen yg aku baru perasan dan bace, wargh thanx akak anon sbb bagi aku semangat. Yup kalo bab bercinta mmg aku akui agak tak menjadi.. 

Wpun baru 2 kali aku terasa ada perasaan ni, tapi berakhir dgn aku rase "Dungu"nyer aku,.tak nmpk kah aku?..Butakah aku?..tapi semua itu aku anggap ujian dan cabaran..Bergerak nyer aku sedkit masa lagi, mgkn akan menemukan apa yg aku nanti dan tunggu2.. environment yg baru, memungkin kan aku utk mula serius nak pk soal itu... Kembalikan mood aku..kembalikan mood aku.. 

Great future and opportunity awaits u in front.. Grab it, feel it and make it so that it will happen and success..

wassalam..

2 comments:

Anonymous said...

Salam Rizal, Sama-sama.... Akak tahu Rizal budak baik... Mungkin sekarang ni bab cinta tak menjadi, tapi nanti percayalah, bila ianya menjadi Rizal akan cakap kat diri Rizal... 'this is the one, much more terbaek dari yang dulu aku rasa dah terbaek...' Insya'allah... orang yang baik akan dapat yang baik juga... OK Rizal? Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Raya balik Ipoh ke Penang? Take care!

ejai said...

Salam,

Kak Anon..siapakah gerangannyer kak anon ini?..ape pun,thanx for this coment, which sy sgt3 hargai..To akak, slmt hari raye jugak, raye balik penang.. Ipoh tak tau lg pergi ke tak..hehhe.. same to u, take care.. ;)

Post a Comment