Thursday, December 31, 2009

Countdown...Calm Down..


Relax...Clock is ticking..
Tick..Tack..Tick ..Tack.. what is that sound..Ouch..is a new year clock ticking.. yeah!yeah!.. tu la yg almost 70% of ppls in tis world is waiting for.. Syiok sgt ker, sambut new year ni?.hmmmm.. mgkn lah...kinja2..mabuk2..ehem2..and doa2.. semua owang pun ada jwpnnyer & caranyer.

so a few hours lg berlabuh sudah 2009..here come the 2010..mcm ong je kan nmpk gaye nyer..maybe, insya allah..Pray for the best in 2010.dah tahun baru ni mcm2 la kan..mcm2 dowh nak buat..tp biace awai2 tahun ni je,mcm kwn aku ckp, azam ni benornyer kena tiap2 hari..bukannyer nak tgg awal tahun jer..ish..ish..betui tu.. ape pun guys, aku awai ni mmg target la utk start berjinak dlm tulih blog ni..

Sebut psl blog, latelty ni aku start jengah2 blog2 org..kwn2 lama aku pun dah mcm semangat nak mula bila dpt tau aku pun dah mula nak jd bloggger.Handal ke aku ni?..hahha...tu sendiri kena tgk 2010 ni yer..nak kongsi skit pasai blog..paper kosmo arini, ada citer pasai sowang budak M;sia (blogger yg masuk list top 10 blogger in Asia Pasifik..selected by Nuffang tu..

Cun blh tahan lar budak ni..mmg aku nak p usha la blog dia..nak tau pasai keperkasaan blog dia yg ape dlm paper ckp hampir 5,754 follower..WOW!! jom kita jengah kat blog dia..citer paper kate, umor br 19, one thing kater nyer,satu isu tak kan dia tulih is pasal C.I.N.T.A.. hmm.. wonder2 why kan..hahahah..mgkn sbb 'Cun' nyer dia kot..huhuhu..xpe jom ar kita p usha2 blog dia..Hanis Zalikha (camner kamu blh terplih)?..wonder..wonder how.


Yeah!!Yeah!!Yeah!! Here I come...

0 comments:

Post a Comment